Nazwa użytkownika*
Hasło*
Twój koszyk zakupowy jest pusty.

Firma Sigma Trade dba o wysoką jakość wyrobów oraz o satysfakcję i zadowolenie naszych Klientów. Oferowane przez nas produkty spełniają wysokie kryteria jakości oraz bezpieczeństwa dla użytkownika (potwierdzonej certyfikatami CE, ISO 9001, TUV, ROHS). Gwarancją zadowolenia Klientów jest nie tylko oryginalne wzornictwo, ale również bezpieczeństwo użytkowe produktów. Od początku naszej działalności postawiliśmy na wysoką jakość obsługi Klienta, dlatego stworzyliśmy na terenie całego kraju profesjonalną sieć autoryzowanych punktów serwisowych (APS), którą tworzą najlepsi specjaliści w branży sanitarnej w Polsce. Nasi serwisanci posiadają niezbędną wiedzę techniczną oraz odpowiednie doświadczenie, które pozwala na szybkie załatwienie zgłoszeń gwarancyjnych naszych Klientów.

W trosce o komfort i wygodę naszych Klientów oraz jakość naszych usług serwisowych wprowadziliśmy możliwość zgłaszania usterek produktów online, bezpośrednio z poziomu naszej strony firmowej. Dzięki temu nasi Klienci będą mogli zgłosić usterkę bardzo szybko bez konieczności wychodzenia z domu. Moduł składania zgłoszeń serwisowych online dostępny jest tutaj Formularz serwisowy. Co więcej - wszystkim naszym Klientom korzystającym z tego sposobu zgłoszenia usterek gwarantujemy czas odpowiedzi w terminie 48 godzin od zgłoszenia.

Klienci, którzy wolą w tradycyjny sposób złożyć reklamację mogą pobrać druk reklamacji i wysłać go na adres email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. (jako załącznik) lub bezpośrednio na nasz adres korespondencyjny: Sigma Trade s.c., ul. Przędzalniana 6F, 15-688 Białystok

Druk reklamacji towaruPobierz druk reklamacji w formacie *pdf. Następnie wypełnij go i odeślij na adres wskazany obok. Do druku reklamacji prosimy załączyć kopię karty gwarancyjnej oraz dowodu zakupu (paragon lub faktura).

W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt telefoniczny z numerem Centrum Serwisowego: 85 733 52 13, kontakt: poniedziałek - piątek, w godz. 9:00 - 18:00. Pytania można kierować również na adres email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

W trosce o jak najwyższy poziom obsługi naszych Klientów oferujemy również odpłatne usługi montażu i instalacji naszych produktów, przez wykwalifikowanych przedstawicieli naszych APS. Ceny usług zależne są od rodzaju produktu, dodatkowych czynności związanych z kosztami dojazdu przedstawiciela APS do Klienta. Jeżeli są Państwo zainteresowani usługą montażu prosimy o kontakt.

Odwiedź nasze biuro

hideBiałostocka 108, 16-010 Wasilków

hide085 733 52 12  hide602 777 927

hidebiuro@essente.pl

Godziny pracy

hidepon. - piąt. ---------- 08:00 - 16:00

hidesob. - niedz. - biuro nieczynne      

hidesob. - kontakt telefoniczny 9:00-15:00

Media Społecznościowe

Odwiedź i śledź nas na:

Newsletter

Zapisz się, aby otrzymywać informacje o nowościach, promocjach i wyprzedażach.